Συναισθηματική Νοημοσύνη στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον

Με τον όρο συναισθηματική νοημοσύνη αναφερόμαστε στην ικανότητα του ατόμου να αναγνωρίζει τα συναισθήματά του, να τα κατανοεί και να τα ελέγχει. Παράλληλα είναι η ικανότητα του ατόμου να αναγνωρίζει και να κατανοεί τα συναισθήματα των ανθρώπων γύρω του. 
Να είναι σε θέση να χειριστεί αποτελεσματικά τόσο τα δικά του συναισθήματα όσο και τις διαπροσωπικές του σχέσεις.
Ποιες οι διαστάσεις της συναισθηματικής νοημοσύνης.
Η σημασία των σκέψεων!
Διαχείριση του θυμού.
Τρόποι βελτίωσης της συναισθηματικής νοημοσύνης και τα οφέλη.
Γιατί ένας manager χρειάζεται να έχει υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη;

image | Cross Business Training | Εκπαίδευση Στελεχών Επιχειρήσεων | Business Coaching | Human Resources | Ιωάννης Μαυροκορίδης

Η Συναισθηματική Νοημοσύνη (ΣΝ) αποτελεί θεμελιώδη παράγοντα για την αποτελεσματική ηγεσία και τη δημιουργία ενός παραγωγικού και θετικού εργασιακού περιβάλλοντος. Το εκπαιδευτικό σεμινάριο ηγεσίας για τη ΣΝ στο εργασιακό περιβάλλον έχει ως στόχο να εξοπλίσει τους ηγέτες με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για την αναγνώριση, κατανόηση και διαχείριση των συναισθημάτων τους και των συναισθημάτων των άλλων.

Σκοπός του σεμιναρίου

Να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τη σημασία της ΣΝ και τις βασικές της διαστάσεις.
Να αναπτύξουν δεξιότητες αναγνώρισης και διαχείρισης των συναισθημάτων τους.
Να βελτιώσουν την ικανότητά τους να κατανοούν και να διαχειρίζονται τα συναισθήματα των άλλων.
Να αποκτήσουν πρακτικές δεξιότητες για την εφαρμογή της ΣΝ στην ηγεσία και το εργασιακό περιβάλλον.
Να είναι σε θέση να δημιουργούν και να διατηρούν ένα θετικό και συνεργατικό εργασιακό κλίμα.

Τί περιλαμβάνει

Εισαγωγή στη Συναισθηματική Νοημοσύνη
Ορισμός και σημασία της ΣΝ.
Η σημασία της ΣΝ στην ηγεσία και την οργανωτική κουλτούρα.
Βασικές Διαστάσεις της Συναισθηματικής Νοημοσύνης
Αυτογνωσία
Αναγνώριση και κατανόηση των δικών μας συναισθημάτων.
Πρακτικές ασκήσεις αυτογνωσίας.
Αυτοδιαχείριση
Τεχνικές διαχείρισης συναισθημάτων
Καλλιέργεια ανθεκτικότητας και θετικής σκέψης.
Κατανόηση των συναισθημάτων και των αναγκών των άλλων.
Ενσυναίσθηση και ενεργητική ακρόαση.
Διαχείριση Σχέσεων
Τεχνικές οικοδόμησης και διατήρησης υγιών σχέσεων.
Διαχείριση συγκρούσεων και προαγωγή συνεργασίας.
Ο ρόλος της ΣΝ στην ηγεσία.
Πώς η ΣΝ ενισχύει την ηγετική ικανότητα.
Εφαρμογή της ΣΝ στο Εργασιακό Περιβάλλον
Βελτίωση της επικοινωνίας και της συνεργασίας.
Δημιουργία θετικού εργασιακού κλίματος.
Εργαλεία και Τεχνικές Ανάπτυξης της Συναισθηματικής Νοημοσύνης
Ασκήσεις αυτογνωσίας και αυτοανάλυσης.
Τεχνικές διαχείρισης άγχους και συναισθημάτων.
Προγράμματα καθοδήγησης και ανατροφοδότησης.
Εργαλεία για την ενίσχυση της ενσυναίσθησης και της κοινωνικής επίγνωσης.
Πρακτικές Ασκήσεις και Μελέτες Περιπτώσεων
Αναλύσεις πραγματικών περιστατικών από τον εργασιακό χώρο.
Ομαδικές ασκήσεις και παιχνίδια ρόλων.
Σενάρια διαχείρισης συγκρούσεων και επίλυσης προβλημάτων.

Σε ποιους απευθύνεται

Απευθύνεται σε Ιδιοκτήτες, Διευθυντές ,Managers Εταιριών.Σε άτομα που ηγούνται ομάδας, εκτελούν χρέη εκπαιδευτή, στελέχη σε υψηλές θέσεις, έμπειρα στελέχη, που θέλουν να βελτιώσουν την απόδοση των μελών της ομάδας τους και τις ηγετικές τους ικανότητες συμβάλλοντας έτσι στην επιτυχία της ομάδας και του οργανισμού συνολικά.
Απευθύνονται επίσης σε ανερχόμενα στελέχη που βρίσκονται σε ένα καθοριστικό στάδιο της καριέρας τους και ζητούν τρόπους, τεχνικές, συστήματα και διαδικασίες καλύτερου χειρισμού της ομάδας που πρόκειται να αναλάβουν.

Scroll to Top
Scroll to Top
Skip to content