Πως συμπεριφέρεται ο ηγέτης ανάλογα τη συμπεριφορά του μέλους της ομάδας του

Η τέλεια Παρακίνηση

Υπεύθυνοι,  προϊστάμενοι, διευθυντές, manages βρίσκονται σε όλους τους οργανισμούς, το ερώτημα είναι αν έχουν την δυνατότητα να μπουν στην ψυχή του συνεργάτη και να τον ξεσηκώσουν για την νίκη.

Για να μπουν στην ψυχή οφείλουν να προσέξουν την ιδιαιτερότητα του καθενός.

image | Cross Business Training | Εκπαίδευση Στελεχών Επιχειρήσεων | Business Coaching | Human Resources | Ιωάννης Μαυροκορίδης

Σκοπός του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου

Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να βοηθήσει τον συμμετέχοντα να διαπιστώσει περίτρανα, ότι οι ίδιες συμπεριφορές, δεν είναι για όλους το ίδιο και δεν φέρνουν τα ίδια αποτελέσματα.

Να μπει στη διαδικασία προσαρμόζοντας, τις δράσεις και αντιδράσεις του ανά περίπτωση, γνωρίζοντας τι κάνει και γιατί το κάνει.

Τι περιλαμβάνει

• Τα είδη των συμπεριφορών – τα κοινωνικά στυλ.

• Πως τα ξεχωρίζουμε.

• Ποια τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους.

• Από τι παρακινείται ο κάθε τύπος.

• Πως συμπεριφέρεται ο ηγέτης στον κάθε τύπο συμπεριφορά ανάλογα την περίπτωση.

• Τι οφείλει να γνωρίζει για τον καθένα.

• Πότε να περνάει από το συναισθηματικό στο λογικό και το αντίστροφο.

• Πως συμπεριφερόμαστε στους κλειστούς και πως στους ανοιχτούς χαρακτήρες.

• Τι αρέσει και τι όχι στον καθένα, από τι εκνευρίζονται.

• Πως αναλύετε ένα πλάνο στον καθένα, τι θέλουν να ξέρουν.

• Σε ποιους και πως  τηρείτε  αυστηρά τα χρονοδιαγράμματα για να μην παρεκκλίνουν από τους στόχους τους.

• Ποιοι επιθυμούν την επιβράβευση πιο πολύ από κάποιους άλλους.

• Πως επιβραβεύουμε αποτελεσματικά. ¨ Ένα μπράβο¨ αρκεί μόνο; 

• Ποιοι αναλαμβάνουν ευθύνες και πως τους αναπτύσσετε.

• Ποιοι διεγείρονται από σύνθετα και πολυδιάστατα θέματα, πως τους εξελίσσετε.

• Πως συμπεριφέρεται ο κάθε τύπος όταν είναι μέλος ομάδας και πως τους ταιριάζετε.

• Πως διαχειρίζεστε τον χρόνο τους καθενός, από τι επηρεάζονται, τι θέλουν.

• Με ποια βήματα καθοδηγούμε τον καθένα.

• Πως καλλιεργούμε την αυτοπεποίθηση τους.

• Πως δουλεύουν και σε ποιες θέσεις είναι κατάλληλος ο κάθε τύπος συμπεριφοράς.

Γιατί να συμμετέχω;

Κάθε εκπαιδευόμενος , μετά την ολοκλήρωσή του σεμιναρίου, θα είναι σε θέση να: 

• Διαχειριστεί τον κάθε συνεργάτη ανάλογα την συμπεριφορά του. 

• Ξεκαθαρίσει τι θέλει και προσδοκά από το κάθε μέλος της ομάδας.

• Δημιουργήσει πλάνο δράσης για την ατομική βελτίωση του κάθε συνεργάτη και κατ επέκταση της ομάδας.

• Δημιουργεί το περιβάλλον που χρειάζεται για να αναπτύξει την απόδοση των συνεργατών του.

• Βελτιώνει το εργασιακό κλίμα, προσφέροντας μεγαλύτερη ικανοποίηση στους εργαζομένους και υψηλότερα κίνητρα.

• Αναπτύσσει καλύτερες σχέσεις με τους συνεργάτες του.

• Αυξήσει τη διατήρηση προσωπικού.

Σε ποιούς απευθύνεται

Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε άτομα που ηγούνται ομάδας, εκτελούν χρέη εκπαιδευτή, στελέχη σε υψηλές θέσεις, έμπειρα στελέχη, που θέλουν να βελτιώσουν την απόδοση των μελών της ομάδας τους και τις ηγετικές τους ικανότητες. 

Απευθύνεται επίσης σε ανερχόμενα στελέχη που βρίσκονται σε ένα καθοριστικό στάδιο της καριέρας τους και ζητούν τρόπους, τεχνικές, συστήματα και διαδικασίες καλύτερου χειρισμού της ομάδας που πρόκειται να αναλάβουν.

Σε όλους εκείνους, που οι στόχοι τους κατευθύνονται  μέσα από την συνεργασία, την επικοινωνία και την ανθρώπινη επαφή.

Μεθοδολογία Μαθημάτων

Για εταιρείες

Πραγματοποιούνται επισκέψεις στο χώρο εργασίας, συνεντεύξεις με το προσωπικό της εταιρείας και εντοπίζονται, αναλύονται και συζητούνται οι εξειδικευμένες ανάγκες του κάθε συνεργάτη. Με αυτόν τον τρόπο, τα μαθήματα προσαρμόζονται στην κουλτούρα, τη φιλοσοφία, τις πολιτικές και την αγορά του πελάτη. Τα παραδείγματα, ή υπόδηση ρόλων και οι μελέτες περιπτώσεων αφορούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας – πελάτη, με στόχο τη βαθύτερη εξάσκηση και ανάλυση των θεμάτων που αντιμετωπίζουν και των διεκδικήσεων τους.

 

Για ατομικές συμμετοχές

Καταγράφεται, μετά από συνάντηση, το ακαδημαϊκό υπόβαθρο, η προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία, η τρέχουσα επαγγελματική θέση, η διαπραγματευτική εμπειρία και οι προσδοκίες, που επιθυμούν οι συμμετέχοντες, να καλύψει το μάθημα. Πραγματοποιούνται, μελετώντας περιπτώσεις και παραδείγματα από το εργασιακό περιβάλλον των ανθρώπων που συμμετέχουν, κάνοντας το μάθημα πιο πρακτικό. Έτσι, έχουν πιο εύκολα τη δυνατότητα να εφαρμόσουν όσα διδάχτηκαν, στην εργασιακή τους ζωή.

Τα μαθήματα γίνονται με διαδραστικό τρόπο.

 

Έρευνές έχουν αποδείξει ότι η πληροφορία μένει στον ακροατή, όταν εκμαιεύεται από τον ίδιον, παρά όταν κάποιος του την μεταδώσει. Για το λόγο αυτόν, η θεωρία βγαίνει μέσα από ερωτήσεις προς τους συμμετέχοντες. Έτσι, διατηρείται το ενδιαφέρον του ανθρώπων που το παρακολουθούν και τελειώνοντας θυμούνται πολλά περισσότερα.

Scroll to Top
Scroll to Top
Skip to content