Ποιοτική εξυπηρέτηση

Εξυπηρέτηση Πελατών – Ποιότητα χωρίς τέλος.

Η εξυπηρέτηση είναι το κλειδί για την επιτυχία κάθε επαγγελματία. Παρατηρούμε, σκεπτόμαστε, προβλέπουμε, χειριζόμαστε και αποκτούμε θετική στάση στην εξυπηρέτηση και ένα σημαντικό, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Τη σήμερον ημέρα, για να επιβιώσει μακροχρόνια κάθε επιχείρηση, χρειάζεται να δίνει προσοχή τόσο στην ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών της όσο και στην παρεχόμενη εξυπηρέτηση. Χρειάζεται και να προσελκύει νέους πελάτες, αλλά και να διατηρεί τους παλιούς.
Έρευνες έχουν δείξει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των δυσαρεστημένων πελατών δεν παραπονιούνται, απλώς δεν επιστρέφουν ποτέ!

pexels andrea piacquadio 3796810 scaled

Σκοπός του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου

Ο σκοπός μας είναι να βοηθήσουμε τον κάθε εκπαιδευόμενο να αντιληφθεί και να «δώσει» αξία στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Η ιδιαίτερη και μοναδική εξυπηρέτηση, δημιουργεί αποτελέσματα. Να συνειδητοποιήσει την αξία της ομαδικότητας και της ικανότητας του «να ακούς» και να προσανατολιστεί στον πελάτη και στα αποτελέσματα που, η σωστή σχέση μαζί του, επιφέρει.

Τι περιλαμβάνει

• Ποιο είναι το πιο «Σημαντικό Κεφάλαιο της Επιχείρησης»;
• Πώς προσδίδουμε «αξία» στην επιχείρησή μας;
• Ο ορισμός του πελάτη
• Ο «Εσωτερικός Πελάτης» και η σημασία του
• Δημιουργία ευχαριστημένων πελατών, συνεργάσιμων συνεργατών και παρακινημένων υπαλλήλων
• Η έννοια και η αξία της ομάδας – Ποιες είναι οι πιο σημαντικές λέξεις;
• Πελάτες – Το «Δημιουργείν» και το «Διατηρείν»
• Ο Δυσαρεστημένος πελάτης και η Δύναμή του
• Γιατί οι δυσαρεστημένοι πελάτες σωπαίνουν;
• Ταμειακή ροή και η σχέση της με τον πελάτη
• Αίτια που αφήνουν οι πελάτες μια επιχείρηση
• Συναισθηματικός Λογαριασμός
• Τί σημαίνει η «Στιγμή Αλήθειας» και ποια είναι η αξία της;
• Πουλάμε ή Εξυπηρετούμε;
• Ο ορισμός της «Εξυπηρέτησης»
• «Πώς» εξυπηρετούμε «Ποιοτικά»;
• Η έννοια της «πραγματικής» ανάγκης
• Διαχείριση χρόνου για μεγαλύτερη απόδοση
• Ο ρόλος του συνεργάτη στην ποιοτική εξυπηρέτηση
• Πώς κάνουμε τα σωστά πράγματα, σωστά;
• Ποια σχέση θέλουμε να υπάρχει μεταξύ Εξυπηρέτησης / Τιμής;
• Η προτρεπτική πώληση και η συμβολή της
• Ο βαθμός ικανοποίησης του πελάτη
• Προσδοκίες πελάτη – πώς δημιουργούνται;
• Το μείγμα marketing – Πόσο σπουδαίο είναι για την επιχείρησή μου;
• Τα 4 επίπεδα εξυπηρέτησης, σε ποιό θέλετε να δραστηριοποιείστε;
• Εστίαση της προσοχής στη συμπεριφορά – Πώς μας βοηθάει;
• Πότε ξεκινάει η εξυπηρέτηση του πελάτη;
• Τί κάνουμε, όταν δεν γνωρίζουμε τι να απαντήσουμε
• H σημαντικότητα του «χαμόγελου», και αν δεν μπορώ; Tι κάνω;
• Το περιβάλλον στο χώρο
• Η καθαριότητα
• Η εμφάνιση του προσωπικού
• Πώς μπορούν να ενοχληθούν οι πελάτες σας;
• Πείτε αυτό που θέλετε να πείτε, όπως θέλουν να το ακούσουν οι άλλοι!
• Τι είναι ένα «Παράπονο» για την επιχείρηση;
• «Διαχείριση Παραπόνων», φράσεις που προκαλούν
• Τα 7 στάδια στην αντιμετώπιση παραπόνων
• Η αρχή της αμοιβαιότητας
• Εύρεση των «Κρίσιμων Στιγμών αλήθειας» από τους ίδιους τους συνεργάτες
• Τα «πρέπει» και «δεν πρέπει» της εξυπηρέτησης
• Κατανοώντας την ουσία της άριστης εξυπηρέτησης
• Εξυπηρέτηση και Ανατροφοδότηση – Μετά την πώληση, τι;

Γιατί να συμμετέχω; / Οφέλη

Με τη λήξη του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
• Δημιουργήσουν υψηλά επίπεδα ποιοτικής εξυπηρέτησης πελάτη, αυξάνοντας την κερδοφορία τους
• Μειώσουν τα λάθη τους στο χειρισμό πελατών, συνεργατών και δύσκολων καταστάσεων
• Αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών τους
• Να καταφέρνουν να δημιουργούν πιο προσωπικές, ποιοτικές και μακροχρόνιες σχέσεις με πελάτες και συνεργάτες
• Αποκτήσουν πιο ομαδικό πνεύμα και να «χτίζουν» καλύτερες επαγγελματικές σχέσεις, εντός εταιρείας
• Κατανοήσουν τις πραγματικές ανάγκες των πελατών τους, ώστε αυτοί να λαμβάνουν αυτό που πραγματικά θέλουν
• Αναγνωρίζουν την ουσία της σχέσης μεταξύ επιχείρησης και πελάτη
• Ενθαρρύνουν την πελατοκεντρική κουλτούρα στον οργανισμό τους
• Μυηθούν στις σύγχρονές τεχνικές εξυπηρέτησης
• Να αποκτήσουν πιο επιχειρηματική αλλά και ανθρώπινη προσέγγιση στην κατανόηση των συμπεριφορών και αναγκών των συνανθρώπων τους και, συνεπώς, και στην εξυπηρέτησή τους
• Γνωρίζουν τις βασικές παραμέτρους με βάση τις οποίες ο πελάτης αξιολογεί το επίπεδο της παρεχόμενης εξυπηρέτησης.
• Μπορούν τελικά, να αντεπεξέλθουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε κάθε συναλλαγή με πελάτη, όσο και αν το περιβάλλον, η ψυχική τους κατάσταση ή και ο ίδιος ο πελάτης δεν βοηθούν σ’ αυτό

Σε ποιούς απευθύνεται

Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε όσους θέλουν να βελτιώσουν και να εξελίξουν την επαγγελματική τους στάση και συμπεριφορά, την ομαδικότητα τους και τις δεξιότητες τους ως προς το χειρισμό πελατών, συνεργατών και δύσκολων καταστάσεων. Αφορά στελέχη:
• τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών
• εμπορικών επιχειρήσεων
• εξωτερικών πωλήσεων
• εσωτερικών πωλήσεων
• τηλεφωνικών πωλήσεων
• γραμματειακής υποστήριξης
• τμημάτων υποδοχής
• τουριστικών επιχειρήσεων
• τμημάτων ανθρωπίνου δυναμικού
και γενικότερα αφορά όλους τους επαγγελματίες – επιχειρηματίες που αποσκοπούν στην αύξηση της αποτελεσματικότητάς τους και επιδιώκουν να χτίζουν ουσιαστικές και μακροχρόνιες, επαγγελματικές συνεργασίες.

Μεθοδολογία Μαθημάτων

Τα μαθήματα έχουν πελατοκεντρική φιλοσοφία, πράγμα που σημαίνει ότι σχεδιάζονται για τις εκάστοτε ανάγκες του πελάτη, μετά από συνέντευξη. Η παρουσίαση και εκπαίδευση γίνεται με προβολή power point, εισήγηση, βιωματικές ασκήσεις, προβολή και ανάλυση βίντεο, συζήτηση πάνω σε διαφορετικές τεχνικές και τεστ, ερωτηματολόγια και εξάσκηση σε πραγματικές καταστάσεις των συμμετεχόντων.

Για εταιρείες
Πραγματοποιούνται επισκέψεις στο χώρο εργασίας, συνεντεύξεις με το προσωπικό της εταιρείας και εντοπίζονται, αναλύονται και συζητούνται οι εξειδικευμένες ανάγκες του κάθε συνεργάτη. Με αυτόν τον τρόπο, τα μαθήματα προσαρμόζονται στην κουλτούρα, τη φιλοσοφία, τις πολιτικές και την αγορά του πελάτη.
Τα παραδείγματα, role plays και μελέτες περιπτώσεων αφορούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας – πελάτη, με στόχο τη βαθύτερη εξάσκηση και ανάλυση των στρατηγικών, των αναγκών και των προϊόντων τους.
Τα μαθήματα γίνονται με διαδραστικό τρόπο. Έρευνές έχουν αποδείξει ότι η πληροφορία μένει στον ακροατή, όταν εκμαιεύεται από τον ίδιον, παρά όταν κάποιος του την μεταδώσει. Για το λόγο αυτόν, η θεωρία βγαίνει μέσα από ερωτήσεις και βιωματικές ασκήσεις προς τους συμμετέχοντες. Έτσι, διατηρείται το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων και, τελειώνοντας, θυμούνται πολλά περισσότερα.

Για ατομικές συμμετοχές
Καταγράφεται, μετά από συνάντηση, η προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία, η τρέχουσα επαγγελματική θέση, οι γνώσεις, οι δεξιότητες, οι ανάγκες, και οι προσδοκίες, που επιθυμούν οι συμμετέχοντες να καλύψει το μάθημα. Οι εκπαιδεύσεις πραγματοποιούνται, μελετώντας περιπτώσεις και παραδείγματα από το εργασιακό περιβάλλον των συμμετεχόντων, κάνοντας το μάθημα πιο πρακτικό. Έτσι, έχουν πιο εύκολα τη δυνατότητα να εφαρμόσουν όσα διδάχτηκαν, στην εργασιακή τους ζωή.
Τα μαθήματα γίνονται με διαδραστικό τρόπο. Έρευνές έχουν αποδείξει ότι η πληροφορία μένει στον ακροατή, όταν εκμαιεύεται από τον ίδιον, παρά όταν κάποιος του την μεταδώσει. Για το λόγο αυτόν, η θεωρία βγαίνει μέσα από ερωτήσεις προς τους συμμετέχοντες. Έτσι, διατηρείται το ενδιαφέρον του ανθρώπων που το παρακολουθούν και τελειώνοντας θυμούνται πολλά περισσότερα.

Είναι σημαντικό να μπορείτε να καταλαβαίνετε καλύτερα τα μηνύματα που εκπέμπουν οι συνεργάτες και οι υποψήφιοι ή υπάρχοντες πελάτες σας. Έτσι, τους προσφέρετε ευκολότερα τις λύσεις που τους ικανοποιούν, με τον βέλτιστο τρόπο, πετυχαίνοντας το στόχο σας πιο αποτελεσματικά.

Scroll to Top
Scroll to Top
Skip to content