Δομημένοι Διάλογοι Coaching

Το απόλυτο εργαλείο

Τις περισσότερες φορές τα άτομα που ηγούνται ομάδων όποια θέση ιεραρχίας και αν κατέχουν, προκειμένου να πετύχουν τον στόχο τους, λένε στους συνεργάτες τους τι να κάνουν σε κάθε περίπτωση, ενδεχομένως και πώς να το κάνουν.

Το ερώτημα είναι, αν αυτό και μόνο είναι αρκετό ή αν υπάρχει πιο βελτιωμένος τρόπος ανά περίπτωση.

Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι τα μέλη της ομάδας είναι πιο αποδοτικά όταν τα ίδια έχουν δεσμευτεί για αυτό το οποίο χρειάζεται να κάνουν, έχουν δηλαδή αναγνωρίσει τι χρειάζεται να κάνουν, για ποιο λόγο και τελικά πώς να το πραγματοποιήσουν.

image | Cross Business Training | Εκπαίδευση Στελεχών Επιχειρήσεων | Business Coaching | Human Resources | Ιωάννης Μαυροκορίδης

Αυτή η διαδικασία απαιτεί manager και συνεργάτης να λειτουργήσουν σε ένα περιβάλλον συνεργασίας, όπου ο ρόλος του ηγέτη είναι να το δημιουργήσει.

Ο διάλογος μεταξύ τους είναι η βάση και η λύση ταυτόχρονα.

Ο διάλογος έχει βήματα, τεχνικές και σημεία έντονης προσοχής.

Όποιος γνωρίζει την τέχνη του διαλόγου έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην βελτίωση της απόδοσης, τόσο των μελών ατομικά όσο και της ομάδας στο σύνολο.

Σκοπός του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου

Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να βοηθήσει τον συμμετέχοντα στην προσπάθεια του να βελτιώσει την απόδοση των συνεργατών του.

Να αποκτήσει, τις γνώσεις για τα στάδια και την διαδικασία των διαλόγων βελτίωσης, καθώς και τις δεξιότητες για να τους χρησιμοποιεί αποτελεσματικά ως το απόλυτο εργαλείο

Τι περιλαμβάνει

  • Τι είναι το Coaching.
  • Ποιος κάνει Coaching.
  • Ποιους  παράγοντες απόδοσης βελτιώνουμε κατά την διαδικασία του Coaching.
  • Ποιες οι βασικές αρχές.
  • Περί συνεργατικής προσέγγισης.
  • Οι ικανότητες που απαιτούνται.
  • Οι δυσκολίες στο να κοουτσάρουμε και πως ξεπερνώνται.
  • Τα 3 κύρια ερωτηματικά της διαδικασίας.
  • Καθορίζοντας τα κριτήρια απόδοσης.
  • Προετοιμασία των διαλόγων.
  • Τα είδη των διαλόγων.
  • Σε τι στοχεύουν οι διάλογοι Coaching.
  • Πότε διεξάγουμε έναν διάλογο.
  • Η συγκρότηση και η δομή ενός διαλόγου Coaching.
  • Τρόποι καθορισμού του θέματος ενός διαλόγου.
  • Η σημασία των ερωτήσεων στην κατανόηση της άποψης του  coachee.
  • Ξέρουμε τι να ρωτήσουμε και πώς να το ρωτήσουμε;
  • Ενθάρρυνση του συνεργάτη να κάνει την αυτοκριτική του, μια σπουδαία κίνηση.
  • Χειρισμός δύσκολων καταστάσεων Coaching.
  • Δύο σημαντικά εργαλεία για τα δύσκολα.
  • Τακτικές ενεργοποίησης της σκέψης του coachee.
  • Τρόποι για να παρουσιάσετε την άποψη σας.
  • Επιχειρηματολογία  η ασφαλής μέθοδος .
  • Πως καταλήγουμε στο πλάνο δράσης για την βελτίωση του μέλους της ομάδας.
  • Η Μαιευτική μέθοδος κατάστρωσης σχεδίου.
  • Τρόποι προσφοράς υποστήριξης.
  • Η διαδικασία της ανατροφοδότησης ¨Feedback¨ και ο ρόλος της στην βελτίωση της απόδοσης.
  • Τι πραγματικά χρειαζόμαστε για να είμαστε αποτελεσματικοί coachers.

Γιατί να συμμετέχω;

Κάθε εκπαιδευόμενος διαπραγματευτής, μετά την ολοκλήρωσή του σεμιναρίου, θα είναι σε θέση να:

  • Διεξάγει ένα διάλογο Coaching αποτελεσματικά, εφαρμόζοντας όλα τα βήματα.
  • Δημιουργεί το περιβάλλον που χρειάζεται για να αναπτύξει την απόδοση των συνεργατών του.
  • Εκτιμά το πότε και υπό ποιες συνθήκες να διεξάγει ένα διάλογο.
  • Βελτιώνει το εργασιακό κλίμα, προσφέροντας μεγαλύτερη ικανοποίηση στους εργαζομένους και υψηλότερα κίνητρα.
  • Εστιάζει στη συμπεριφορά και όχι στο άτομο.
  • Αποφεύγει λάθη σε συζητήσεις απόδοσης.
  • Ξεπερνά προβλήματα απόδοσης του τμήματος.
  • Αναπτύσσει νέες γνώσεις και δεξιότητες στα μέλη της ομάδας βελτιώνοντας την συμπεριφορά τους.
  • Αναπτύσσει καλύτερες σχέσεις με τους συνεργάτες του.
  • Εστιάζει στις τάσεις που καθορίζουν την απόδοση του ατόμου και της ομάδας.
  • Αυξήσει τη διατήρηση προσωπικού.
  • Γνωρίζει πότε να ζητά και πότε να προσφέρει βοήθεια.
  • Ξεχωρίζει τους τρόπους παρακίνησης που ταιριάζουν σε κάθε άτομο σε κάθε περίσταση.

 

Σε ποιούς απευθύνεται

Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε άτομα που ηγούνται ομάδας, εκτελούν χρέη εκπαιδευτή, στελέχη σε υψηλές θέσεις, έμπειρα στελέχη, που θέλουν να βελτιώσουν την απόδοση των μελών της ομάδας τους και τις ηγετικές τους ικανότητες.

Απευθύνεται επίσης σε ανερχόμενα στελέχη που βρίσκονται σε ένα καθοριστικό στάδιο της καριέρας τους και ζητούν τρόπους, τεχνικές, συστήματα και διαδικασίες καλύτερου χειρισμού της ομάδας που πρόκειται να αναλάβουν.

Σε όλους εκείνους, που οι στόχοι τους κατευθύνονται  μέσα από την συνεργασία, την επικοινωνία και την ανθρώπινη επαφή.

Μεθοδολογία Μαθημάτων

Τα μαθήματα έχουν πελατοκεντρική φιλοσοφία, πράγμα που σημαίνει ότι σχεδιάζονται για τις εκάστοτε ανάγκες του πελάτη, μετά από συνέντευξη. Η παρουσίαση και εκπαίδευση γίνεται με προβολή power point, εισήγηση, βιωματικές ασκήσεις, προβολή και ανάλυση βίντεο, συζήτηση πάνω σε διαφορετικές τεχνικές και τεστ, ερωτηματολόγια και εξάσκηση σε πραγματικές καταστάσεις των συμμετεχόντων.

Για εταιρείες
Πραγματοποιούνται επισκέψεις στο χώρο εργασίας, συνεντεύξεις με το προσωπικό της εταιρείας και εντοπίζονται, αναλύονται και συζητούνται οι εξειδικευμένες ανάγκες του κάθε συνεργάτη. Με αυτόν τον τρόπο, τα μαθήματα προσαρμόζονται στην κουλτούρα, τη φιλοσοφία, τις πολιτικές και την αγορά του πελάτη.
Τα παραδείγματα, role plays και μελέτες περιπτώσεων αφορούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας – πελάτη, με στόχο τη βαθύτερη εξάσκηση και ανάλυση των στρατηγικών, των αναγκών και των προϊόντων τους.
Τα μαθήματα γίνονται με διαδραστικό τρόπο. Έρευνές έχουν αποδείξει ότι η πληροφορία μένει στον ακροατή, όταν εκμαιεύεται από τον ίδιον, παρά όταν κάποιος του την μεταδώσει. Για το λόγο αυτόν, η θεωρία βγαίνει μέσα από ερωτήσεις και βιωματικές ασκήσεις προς τους συμμετέχοντες. Έτσι, διατηρείται το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων και, τελειώνοντας, θυμούνται πολλά περισσότερα.

Για ατομικές συμμετοχές
Καταγράφεται, μετά από συνάντηση, η προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία, η τρέχουσα επαγγελματική θέση, οι γνώσεις, οι δεξιότητες, οι ανάγκες, και οι προσδοκίες, που επιθυμούν οι συμμετέχοντες να καλύψει το μάθημα. Οι εκπαιδεύσεις πραγματοποιούνται, μελετώντας περιπτώσεις και παραδείγματα από το εργασιακό περιβάλλον των συμμετεχόντων, κάνοντας το μάθημα πιο πρακτικό. Έτσι, έχουν πιο εύκολα τη δυνατότητα να εφαρμόσουν όσα διδάχτηκαν, στην εργασιακή τους ζωή.
Τα μαθήματα γίνονται με διαδραστικό τρόπο. Έρευνές έχουν αποδείξει ότι η πληροφορία μένει στον ακροατή, όταν εκμαιεύεται από τον ίδιον, παρά όταν κάποιος του την μεταδώσει. Για το λόγο αυτόν, η θεωρία βγαίνει μέσα από ερωτήσεις προς τους συμμετέχοντες. Έτσι, διατηρείται το ενδιαφέρον του ανθρώπων που το παρακολουθούν και τελειώνοντας θυμούνται πολλά περισσότερα.

Είναι σημαντικό να μπορείτε να καταλαβαίνετε καλύτερα τα μηνύματα που εκπέμπουν οι συνεργάτες και οι υποψήφιοι ή υπάρχοντες πελάτες σας. Έτσι, τους προσφέρετε ευκολότερα τις λύσεις που τους ικανοποιούν, με τον βέλτιστο τρόπο, πετυχαίνοντας το στόχο σας πιο αποτελεσματικά.

Scroll to Top
Scroll to Top
Skip to content