Ανάλυση συμπεριφορών πελατών

Οι πελάτες είναι η βάση και η ουσία της κάθε επιχείρησης. Τα πάντα ξεκινούν και καταλήγουν σε αυτούς. Μη γνωρίζοντας τους ουσιαστικά, χάνουμε σημαντικά κομμάτια πραγματικής επικοινωνίας και συνεργασίας, που αποτελούν και το θεμέλιο λίθο για τη μακροζωία κάθε επαγγελματικής δραστηριότητας, αλλά και προσωπικής σχέσης. Αναγνωρίζοντας και ερμηνεύοντας τις διαφορετικές συμπεριφορές των πελατών και την προέλευσή τους, πλησιάζουμε τις πραγματικές επιθυμίες και ανάγκες τους και δίνουμε ουσιαστικές λύσεις στα θέματα τους. Αναγνωρίζοντας και μελετώντας καλύτερα τους εαυτούς μας και τους γύρω μας, ερμηνεύουμε και ξεπερνάμε όσα μας δυσκολεύουν, προσαρμοζόμαστε δίνοντας πιο εύστοχες λύσεις και χτίζουμε αληθινές επαφές με δυνατά θεμέλια που αντέχουν και εξελίσσονται στο χρόνο. Έτσι, δομούνται πιο αποτελεσματικές συνεργασίες και επαγγελματικές σχέσεις που μπορούν να επεκτείνουν τις δραστηριότητές μας.

Σκοπός του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου

Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να δώσει στους συμμετέχοντες μια ολοκληρωμένη εικόνα για τα διαφορετικά  προφίλ των πελατών, έτσι ώστε να προσαρμόζουν τη συμπεριφορά τους κατάλληλα και να πείθουν το συνομιλητή τους – συνεργάτη τους, επικοινωνώντας πιο αποτελεσματικά μαζί του.     

Τι περιλαμβάνει

•    Η Αξία της Ενσυναίσθησης
•    Περί ανθρώπινης προσωπικότητας
•    Από την «Συμπεριφορά»  στη «Στάση ζωής»
•    Η Βάση και οι Αρχές της ανάλυσης συμπεριφοράς
•    Οι  4 χαρακτήρες – κοινωνικά στιλ.   
( Επικοινωνιακός- Κυριαρχικός – Προσεκτικός- Σταθερός)
•    Ανάλυση χαρακτηριστικών του κάθε στιλ
•    Ανάλυση ανθρωπίνων συναλλαγών. Πώς θα διατηρείτε αποτελεσματική επικοινωνία με τους γύρω σας, ακόμα και αν αυτοί θεωρείτε ότι είναι «δύσκολοι» άνθρωποι
•    Άνθρωπος και Αποτέλεσμα
•    Το περιβάλλον που επιθυμεί το κάθε στιλ
•    Ανταποκριτικότητα και Διεκδικητικότητα
•    Οι «Τάσεις που αναδύονται από το κάθε στιλ»
•    Οι «Προτεραιότητες τους»
•    Ο «Ρυθμός» τους
•    Οι «Φόβοι» τους
•    Τα «Κίνητρα» τους
•    Η σχέση τους με τον χρόνο
•    «Τι» θέλουν να γνωρίζουν για να αποφασίσουν
•    «Πώς» ρωτούν και «Τι» ρωτούν;
•    «Πώς» επιθυμούν να είναι ο άλλος απέναντι τους
•    Από τι εκνευρίζονται;
•    «Πώς» αποφασίζουν
•    Μυστικά για την αποτελεσματικότερη προσέγγιση τους
•    Ποιοι ρισκάρουν και πόσο;
•    «Πώς» αντιδρούν σε συνθήκες πίεσης
•    «Πώς» τους αναγνωρίζουμε
•    Από την «Χειραψία», την «Γλώσσα του Σώματος» , το «Ντύσιμο», τον «Προσωπικό Χώρο»
•    Τα θετικά, τα αρνητικά, και τα περιθώρια βελτίωσης του κάθε στιλ
•    Μπορούμε να επικοινωνήσουμε και να συνεργαστούμε, αποδοτικά;
•    Γνώρισε τον εαυτό σου
•    Γιατί δεν επικοινωνείς σωστά με κάποιους ανθρώπους και δεν μπορείς να συνεργαστείς;
•    Διαγνωστικό τεστ συμπεριφοράς εκπαιδευόμενων

Γιατί να συμμετέχω; /Οφέλη

Κάθε εκπαιδευόμενος, μετά την ολοκλήρωσή του σεμιναρίου, θα είναι σε θέση να:
•    Αναγνωρίζει τη δική του πρωτεύουσα συμπεριφορά, αντιλαμβάνεται τα δυνατά και αδύνατα σημεία του και αναγνωρίζει τους τρόπους βελτίωσής του
•    Αναγνωρίζει την πρωτεύουσα συμπεριφορά των ανθρώπων γύρω του και να προσαρμόζει τον τρόπο χειρισμού του, για την εκάστοτε συμπεριφορά

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ / ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΗ / ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ

•    Θα μάθει να εφαρμόζει τις κατάλληλες τεχνικές επικοινωνίας με πελάτες και συνεργάτες, ώστε να προσεγγίζει πιο αποτελεσματικά ανθρώπους διαφορετικής συμπεριφοράς από τη δική του και να συνεργάζεται πιο άρτια και ομαλά μαζί τους
•    Θα αναγνωρίζει τις προϋποθέσεις για το κλείσιμο μιας συμφωνίας, διαμορφώνοντας και διατηρώντας τη συμπεριφορά που θα τον ωφελήσει περισσότερο

ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ / ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΜΑΔΩΝ

Μετά την ολοκλήρωσή του σεμιναρίου, θα είναι σε θέση να:
• Καθοδηγούν τους συνεργάτες τους, λέγοντάς τους τί να κάνουν και πώς να το κάνουν, δημιουργώντας τα κίνητρα που θα παρακινήσουν την κάθε συμπεριφορά για το βέλτιστο αποτέλεσμα
• Αναπτύξουν και εφαρμόσουν τις διαφορετικές τεχνικές προσέγγισης, που απαιτεί η κάθε ξεχωριστή συμπεριφορά, ώστε να βελτιώνεται η θετική σκέψη μεταξύ των συνεργατών και να χτίζονται μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης με όλους τους τύπους ανθρώπων
• Διαχειρίζονται δύσκολες καταστάσεις με ευελιξία και προσαρμοστικότητα, με απώτερο στόχο την διατήρηση της επαγγελματικής σταθερότητας και ομαλότητας
• Δημιουργήσουν ένα υγιές και σταθερό περιβάλλον ομαδικότητας και συνεργασίας

ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Μετά την ολοκλήρωσή του σεμιναρίου, θα είναι σε θέση να:
•    Προκαλούν το πραγματικό ενδιαφέρον του πελάτη για το προϊόν ή την υπηρεσία και τον ωθούν στο να θέλει να αγοράσει από αυτούς
•    Αντιλαμβάνονται τον τρόπο σκέψης και λειτουργίας, διαφορετικών ανθρώπων, στη διαδικασία λήψης αγοραστικής απόφασης, ώστε να τους προσφέρουν αυτό που, ουσιαστικά, έχουν ανάγκη, με τον τρόπο που χρειάζεται να το ακούσουν, για να το δεχτούν.
•    Αξιολογούν τον πελάτη που έχουν απέναντί τους, το χρόνο και το χώρο που του χρειάζεται, ώστε να εκμαιεύσουν τη βαθύτερη ανάγκη του, με λιγότερο κόπο και να του παρέχουν τη σωστή λύση με το σωστό τρόπο!

ΓΙΑ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ

•    Θα καταλάβετε ποια είναι η καταλληλότερη προσέγγιση του κάθε ανθρώπου, πώς να επικοινωνείτε μαζί τους αυτά που έχετε να επικοινωνήσετε, τί να ρωτάτε πρώτα και πώς χρειάζεται να προχωράτε, για να προκαλέσετε το ενδιαφέρον τους, να ανατρέψετε τα αρνητικά τους και να τους κερδίσετε!
•    Πώς να μιλάτε σε ανθρώπους που νιώθουν διαφορετικά συναισθήματα από τα δικά σας, πώς να τα αναγνωρίζετε, ξεχωρίζετε και χειρίζεστε

Σε ποιούς απευθύνεται

•    Σε κάθε επιχειρηματία, που προωθεί μόνος του τις υπηρεσίες και τα προϊόντα του
•    Σε κάθε καταστηματάρχη που έρχεται σε επαφή με πελάτες και επαγγελματίες της αγοράς
•    Ελεύθερο επαγγελματία, που αποσκοπεί στην αύξηση της αποτελεσματικότητάς του και στο χτίσιμο μακροχρόνιων σχέσεων
•    Διευθυντικά Στελέχη εταιριών
•    Στελέχη Ανθρωπίνου Δυναμικού
•    Σε κάθε υποψήφιο, νέο ή έμπειρο πωλητή, που θέλει να βελτιώσει τις επικοινωνιακές του δεξιότητες και τις μεθόδους προσέγγισης διαφορετικών ανθρώπων
•    Σε υπευθύνους εξυπηρέτησης πελατών
•    Σε κάθε εργαζόμενο, που επιθυμεί να εξοικειωθεί με τις πλέον σύγχρονες, τεχνικές προσέγγισης και επικοινωνίας και να εξασκήσει τις δεξιότητές του
•    Σε εκπαιδευτικούς
•    Σε στελέχη νομικών τμημάτων
•    Σε κάθε άνθρωπο που χρειάζεται να μάθει καλύτερα τον εαυτό του, να αυξήσει ή και να βελτιώσει τις τεχνικές της πειθούς του, διατηρώντας μια θετική στάση και ανατρέποντας τα αρνητικά στην επαγγελματική ή και προσωπική του ζωή

Μεθοδολογία Μαθημάτων

Τα μαθήματα έχουν πελατοκεντρική φιλοσοφία, πράγμα που σημαίνει ότι σχεδιάζονται για τις εκάστοτε ανάγκες του πελάτη, μετά από συνέντευξη. Η παρουσίαση και εκπαίδευση γίνεται με προβολή power point, εισήγηση, βιωματικές ασκήσεις, προβολή και ανάλυση βίντεο, συζήτηση πάνω σε διαφορετικές τεχνικές και τεστ, ερωτηματολόγια και εξάσκηση σε πραγματικές καταστάσεις των συμμετεχόντων.

Για εταιρείες
Πραγματοποιούνται επισκέψεις στο χώρο εργασίας, συνεντεύξεις με το προσωπικό της εταιρείας και εντοπίζονται, αναλύονται και συζητούνται οι εξειδικευμένες ανάγκες του κάθε συνεργάτη. Με αυτόν τον τρόπο, τα μαθήματα προσαρμόζονται στην κουλτούρα, τη φιλοσοφία, τις πολιτικές και την αγορά του πελάτη.
Τα παραδείγματα, role plays και μελέτες περιπτώσεων αφορούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας – πελάτη, με στόχο τη βαθύτερη εξάσκηση και ανάλυση των στρατηγικών, των αναγκών και των προϊόντων τους.
Τα μαθήματα γίνονται με διαδραστικό τρόπο. Έρευνές έχουν αποδείξει ότι η πληροφορία μένει στον ακροατή, όταν εκμαιεύεται από τον ίδιον, παρά όταν κάποιος του την μεταδώσει. Για το λόγο αυτόν, η θεωρία βγαίνει μέσα από ερωτήσεις και βιωματικές ασκήσεις προς τους συμμετέχοντες. Έτσι, διατηρείται το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων και, τελειώνοντας, θυμούνται πολλά περισσότερα.

Για ατομικές συμμετοχές
Καταγράφεται, μετά από συνάντηση, η προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία, η τρέχουσα επαγγελματική θέση, οι γνώσεις, οι δεξιότητες, οι ανάγκες, και οι προσδοκίες, που επιθυμούν οι συμμετέχοντες να καλύψει το μάθημα. Οι εκπαιδεύσεις πραγματοποιούνται, μελετώντας περιπτώσεις και παραδείγματα από το εργασιακό περιβάλλον των συμμετεχόντων, κάνοντας το μάθημα πιο πρακτικό. Έτσι, έχουν πιο εύκολα τη δυνατότητα να εφαρμόσουν όσα διδάχτηκαν, στην εργασιακή τους ζωή.
Τα μαθήματα γίνονται με διαδραστικό τρόπο. Έρευνές έχουν αποδείξει ότι η πληροφορία μένει στον ακροατή, όταν εκμαιεύεται από τον ίδιον, παρά όταν κάποιος του την μεταδώσει. Για το λόγο αυτόν, η θεωρία βγαίνει μέσα από ερωτήσεις προς τους συμμετέχοντες. Έτσι, διατηρείται το ενδιαφέρον του ανθρώπων που το παρακολουθούν και τελειώνοντας θυμούνται πολλά περισσότερα.

Είναι σημαντικό να μπορείτε να καταλαβαίνετε καλύτερα τα μηνύματα που εκπέμπουν οι συνεργάτες και οι υποψήφιοι ή υπάρχοντες πελάτες σας. Έτσι, τους προσφέρετε ευκολότερα τις λύσεις που τους ικανοποιούν, με τον βέλτιστο τρόπο, πετυχαίνοντας το στόχο σας πιο αποτελεσματικά.

Scroll to Top
Scroll to Top
Skip to content